تفاهم‌نامه بانک مسکن و شرکت صنایع ملی مس ایران امضا شد :: کافه معدن

کافه معدن

خبرگزاری حوزه معدن

تفاهم‌نامه بانک مسکن و شرکت صنایع ملی مس ایران امضا شد

  • ۲۹

به گزارش کافه معدن، مدیران عامل بانک مسکن و شرکت صنایع ملی مس ایران با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری مشترک پنج ساله امضا کردند. عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن پس از امضای این تفاهم‌نامه گفت: با توسعه زیرساخت‌های اعتباری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های در اختیار بانک مسکن امروز این آمادگی وجود دارد تا با توانی مضاعف از فعالیت‌های بخش‌های مختلف اقتصادی کشور خصوصا در حوزه ارزی حمایت کنیم و این ظرفیت‌های ارزشمند را هم جهت با شعار سال در خدمت فعالان اقتصادی و شرکت‌های بزرگ قرار دهیم. حسینی افزود: حجم فعالیت‌ها و پروژه‌های شرکت ملی صنایع مس قابل توجه است و انجام این مهم جز با وجود یک تیم کارآمد، منسجم و حرفه‌ای میسر نیست. بدون شک این حجم از فعالیت‌ها حاکی از توانمندی بالای شرکت ملی صنایع مس در زمینه‌های مختلف است. امیر خرمی‌ شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس نیز در مراسم امضای این تفاهم‌نامه ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های مشترک بانک مسکن با شرکت ملی مس برای مردم منفعت و برکت داشته باشد. وی ادامه داد: شرکت ملی صنایع مس ایران مصمم به اجرای پروژه‌های بزرگ در زمان‌بندی خاص خود است و برای این مهم به همراهی سیستم بانکی کشور نیازمند است. خرمی شاد تصریح‌ کرد: با برگزاری جلسات کارشناسی متعدد با مجموعه بانک مسکن به عنوان بزرگ‌ترین بانک تخصصی کشور امروز تفاهم‌نامه ۵ ساله‌ای را با این بانک به امضا می‌رسانیم. وی خبر داد که حجم پروژه‌های شرکت ملی مس تا پایان برنامه هفتم ۱۲ میلیارد دلار است و گفت: نیاز ارزی مجموعه شرکت قابل توجه است و از همین باب در تلاش هستیم تا منافعی عاید کشور و شرکت شود.

http://cafemaadan.ir/1402/12/05/MC0179


تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

مطالب پیشنهادی

تماس با پایگاه

  • پست الکترونیک: minecafe.ir@yahoo.com
  • تلفن دفتر مرکزی: 02177324436
  • فکس دبیرخانه خبرگزاری: 02177784176
  • تلفن همراه مدیر مسئول: 09121341857
  • تلفن همراه روابط عمومی: 09201341857
  • شعبه شرق: تهران‌پارس، فلکه دوم، بلوار جشنواره، خیابان اسفندانی، کوچه کارون، پلاک 3، طبقه دوم، کدپستی 1654896511
  • شعبه شمال: حکیمیه، فاز سه، بلوار گل‌ها، خیابان دانش، کوچه دانش سه، پلاک 28، طبقه سوم، کدپستی 1659718574

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.