برندینگ گوهرسنگ‌ها؛ ایجاد بازار جدید در منطقه :: کافه معدن

کافه معدن

خبرگزاری حوزه معدن

برندینگ گوهرسنگ‌ها؛ ایجاد بازار جدید در منطقه

  • ۲۰

به گزارش کافه معدن دکتر علی سلگی استاد دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت متأسفانه در حوزه سنگ‌های ساختمانی، گوهرسنگ‌ها و مواد اولیه غیر فلزی زنجیره ارزش‌ افزوده در کشور تقویت نشده است و عمدتاً صادرات مواد اولیه این محصولات معدنی صورت می‌گیرد که در ابتدا باید بر توسعه این موارد برای تکمیل زنجیره و ایجاد ارزش‌ افزوده تمرکز کنیم و البته از بازارهای صادراتی آن غافل نمانیم. برای بازاریابی این محصولات رایزنی بازرگانی گسترده‌ای در سراسر دنیا تعریف خواهیم کرد که این اقدام از جانب بخش خصوصی خواهد بود تا محصولات معدنی ایران در سراسر دنیا به فروش برسد. در حال حاضر تقاضای سنگ ساختمانی گرانیت و تراورتن به دلیل رکود بازار مسکن پایین است اما چین و ایتالیا شدیدا متقاضی این محصولات هستند اما با توجه به عدم بازاریابی درست و نداشتن رایزنان تجاری این بازارها را تاکنون از دست داده‌ایم که باید مجدد سهم خود را در این بازارها از آن خود کنیم. بر این اساس در برندینگ و بازاریابی کار خواهد شد و باید نمایشگاه‌های دائمی در بسیاری از کشورها راه‌اندازی شود که در نظر داریم توسط بخش خصوصی ایجاد شوند البته حمایت دولت را خواهند داشت تا همواره محصولات ایرانی در معرض دید برای فروش باشد.

http://cafemaadan.ir/1403/02/03/MC0225


تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

مطالب پیشنهادی

تماس با پایگاه

  • پست الکترونیک: minecafe.ir@yahoo.com
  • تلفن دفتر مرکزی: 02177324436
  • فکس دبیرخانه خبرگزاری: 02177784176
  • تلفن همراه مدیر مسئول: 09121341857
  • تلفن همراه روابط عمومی: 09201341857
  • شعبه شرق: تهران‌پارس، فلکه دوم، بلوار جشنواره، خیابان اسفندانی، کوچه کارون، پلاک 3، طبقه دوم، کدپستی 1654896511
  • شعبه شمال: حکیمیه، فاز سه، بلوار گل‌ها، خیابان دانش، کوچه دانش سه، پلاک 28، طبقه سوم، کدپستی 1659718574

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.