فولاد مبارکه برای ورود به اکتشافات معدنی با موانع زیادی مواجه است :: کافه معدن

کافه معدن

خبرگزاری حوزه معدن

فولاد مبارکه برای ورود به اکتشافات معدنی با موانع زیادی مواجه است

  • ۲۵

به گزارش کافه معدن مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه بیان کرد: فولاد مبارکه امکان اکتشاف معادن و سرمایه‌گذاری در حوزه ماشین‌آلات این حوزه را دارد اما موانع قانونی این اجازه را نمی‌دهد تا این شرکت بتواند وارد حوزه اکتشافات معدنی شود. محمد یاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در نشست مشترک کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به میزبانی فولاد مبارکه اظهار کرد: امروز فولاد مبارکه از افتخارات صنعت کشور و بزرگ‌ترین تولیدکننده ورق‌های فولادی در خاورمیانه و شمال آفریقا است. وی افزود: ارزش فعلی بازار سرمایه این شرکت نزدیک به ۵۰۰ همت است و سهم ۱.۵ درصدی در تولید ناخالص ملی و سهم ۶.۵ درصدی در تولید ناخالص ملی بخش صنعت دارد. فعالیت‌های گروه فولاد مبارکه به وسعت ایران است و این مجموعه بالغ دارای ۱۴۰ شرکت زیرمجموعه است. مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به اینکه بستر مناسب و ظرفیت‌های خوبی برای اقدامات اکتشافی در کشور وجود دارد افزود: ظرفیت فولاد کشور باید برای اکتشاف و استخراج معادن به کار گرفته شود چون کمبود مواد اولیه و معدنی یکی از مشکلات صنایع فولادی کشور است. وی بیان کرد: برخی صنایع در کشورهای پیشرفته جایگاه تعیین‌کننده‌ برای اقتصاد کشورشان دارند. مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در ادامه گفت: این مجموعه صنعتی جهت‌گیری و هدف‌گذاری‌ سنگینی برای خود تعریف کرده و با ورود به کسب و کارهای جدید و رفع گلوگاه‌های خود درصدد قرار گرفتن در جمع ۲۰ شرکت فولادی برتر دنیا است. امسال علی‌رغم وجود محدودیت‌های انرژی با مدیریت شرایط همچنان میزان تولید خود را حفظ کرده‌ایم. در حوزه نوآوری و فناوری‌های نوین اقدامات زیادی کرده‌ایم و درصدد توسعه کمّی‌، کیفی و متوازن هستیم.

http://cafemaadan.ir/1402/12/14/MC0180

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

مطالب پیشنهادی

تماس با پایگاه

  • پست الکترونیک: minecafe.ir@yahoo.com
  • تلفن دفتر مرکزی: 02177324436
  • فکس دبیرخانه خبرگزاری: 02177784176
  • تلفن همراه مدیر مسئول: 09121341857
  • تلفن همراه روابط عمومی: 09201341857
  • شعبه شرق: تهران‌پارس، فلکه دوم، بلوار جشنواره، خیابان اسفندانی، کوچه کارون، پلاک 3، طبقه دوم، کدپستی 1654896511
  • شعبه شمال: حکیمیه، فاز سه، بلوار گل‌ها، خیابان دانش، کوچه دانش سه، پلاک 28، طبقه سوم، کدپستی 1659718574

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.