معادن فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال در مرند است :: کافه معدن

کافه معدن

خبرگزاری حوزه معدن

معادن فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال در مرند است

  • ۲۵

به گزارش کافه معدن، معصومه پاشایی صبح دوشنبه در آیین امضای قرارداد مشارکت باشگاه تراکتور در یک شرکت معدنی در شهرستان مرند گفت: باشگاه تراکتور با سهام‌دار شدن در پروژه معدنی به درآمد پایدار دست یافت. وی با بیان اینکه شهرستان‌های مرند و جلفا در گذشته عقب‌ماندگی صنعتی داشتند ادامه داد: طی چند سال اخیر شاهد اتفاقات خوبی بوده که شاید اهم آن نیز اکتشافات معدن مس و تأیید ذخایر فلزی در ارتفاعات شمال شرق مرند است. پاشایی با بیان اینکه امیدواریم این معدن در آینده باعث ارتقای شاخص‌های اقتصادی شهرستان شود افزود: درآمد پایدار یعنی اینکه باشگاه تراکتور تا سالیان سال درآمد خواهد داشت و مانند باشگاه‌هایی مطرح دنیا متکی به درآمدهای خودش خواهد بود. وی با بیان اینکه این معدن مس زبانزد خاص و عام شده و در خاورمیانه مطرح خواهد شد گفت: این پروژه وقتی به دست انسان توانمندی چون آقای زنوزی اجرا شود قطعاً سرعت عمل خواهد داشت. وی ادامه داد: هفت درصد سهم باشگاه از شرکت معدنی عدد بالایی است و باشگاه می‌تواند در آینده تمامی شهرها را از حیث ایجاد آکادمی پوشش بدهد که قطعاً ثمرات آن برای منطقه نیز خواهد بود وی همچنین در خصوص تکمیل زنجیره تولید مس در منطقه نیز گفت: معادن با هم فرق دارند. زنجیره ارزش تولید خوب است که ایجاد شود ولی مسائل زیستی بسیاری در استان داریم که در اثر تصمیمات هیجانی و غلط در گذشته ایجاد شده‌اند. خوشبختانه این معدن آلودگی زیستی ندارد. تکمیل زنجیره ارزش مس و احداث کارخانه ذوب مشکلات زیستی ایجاد می‌کند که به عنوان یک شهروند این خطه نمی‌خواهیم زیست منطقه را از بین ببریم. پاشایی تاکید کرد: این معدن فقط مس ندارد و فلزات دیگری را نیز در خود جای داده و نباید با مس سونگون مقایسه شود.

http://cafemaadan.ir/1402/12/24/MC0191

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

مطالب پیشنهادی

تماس با پایگاه

  • پست الکترونیک: minecafe.ir@yahoo.com
  • تلفن دفتر مرکزی: 02177324436
  • فکس دبیرخانه خبرگزاری: 02177784176
  • تلفن همراه مدیر مسئول: 09121341857
  • تلفن همراه روابط عمومی: 09201341857
  • شعبه شرق: تهران‌پارس، فلکه دوم، بلوار جشنواره، خیابان اسفندانی، کوچه کارون، پلاک 3، طبقه دوم، کدپستی 1654896511
  • شعبه شمال: حکیمیه، فاز سه، بلوار گل‌ها، خیابان دانش، کوچه دانش سه، پلاک 28، طبقه سوم، کدپستی 1659718574

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.