مالچ‌پاشی به معنای مرگ دریاچه ارومیه نیست :: کافه معدن

کافه معدن

خبرگزاری حوزه معدن

مالچ‌پاشی به معنای مرگ دریاچه ارومیه نیست

  • ۵۴

مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست از برخی رسانه‌ها بابت انتشار اخبار منفی و جهت‌دار برای ناامیدی مردم از احیای دریاچه ارومیه به بهانه مالچ‌پاشی انتقاد کرد. روز گذشته کلیپی از مالچ‌پاشی در دریاچه ارومیه به منظور مقابله با توفان‌های نمکی پخش شد. اگرچه در این گزارش تأکید شد که این مالچ از نوع سازگار با محیط‌زیست بوده و تنها به منظور تحقیقات انجام می‌شود اما کاربران فضای مجازی معتقدند که اصلاً همین موضوع که پذیرفته‌ایم باید در دریاچه ارومیه مالچ بپاشیم یعنی اینکه از رسیدن آب به دریاچه ارومیه ناامید شده و دیگر تلاشی برای احیا صورت نخواهد گرفت. در رابطه با این موضوع میثم سعیدی مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: خاک‌پوش یا مالچ غیر نفتی تنها در مساحت ۶۰ مترمربع از دریاچه اورمیه و به منظور تحقیقات انجام شده است لذا تیترهایی مبنی بر اینکه مالچ‌پاشی در دریاچه ارومیه آغاز شد جنگ روانی است برای فشار بر افکار عمومی؛ گفتنی است مالچ ماده‌ای است از مشتقات نفتی یا مواد غیر نفتی برای جلوگیری از برخاستن گرد و غبار از اراضی خشک است.

http://cafemaadan.ir/1402/10/19/MC0151

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

مطالب پیشنهادی

تماس با پایگاه

  • پست الکترونیک: minecafe.ir@yahoo.com
  • تلفن دفتر مرکزی: 02177324436
  • فکس دبیرخانه خبرگزاری: 02177784176
  • تلفن همراه مدیر مسئول: 09121341857
  • تلفن همراه روابط عمومی: 09201341857
  • شعبه شرق: تهران‌پارس، فلکه دوم، بلوار جشنواره، خیابان اسفندانی، کوچه کارون، پلاک 3، طبقه دوم، کدپستی 1654896511
  • شعبه شمال: حکیمیه، فاز سه، بلوار گل‌ها، خیابان دانش، کوچه دانش سه، پلاک 28، طبقه سوم، کدپستی 1659718574

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.