زنگ خطر برای محیط‌زیست به صدا درآمده است :: کافه معدن

کافه معدن

خبرگزاری حوزه معدن

زنگ خطر برای محیط‌زیست به صدا درآمده است

  • ۵۰

به گزارش کافه معدن، نخستین رویداد مد و محیط‌زیست در ایران با عنوان هناس سه‌شنبه ۲۶ دی ماه با حضور سید مجید امامی رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس، مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه پوشاک و ابوالفضل همراه رئیس فرهنگ‌سرای نیاوران در این فرهنگ‌سرا افتتاح شد. خانم چیا جبری برگزارکننده رویداد هناس در گفتگو با خبرنگار کافه معدن اظهار داشت امروز محیط‌زیست مسئله جهانی یکایک همه ماست. سرمایه‌داران جهانی با ایجاد عطش مصرف‌گرایی آسیب جدی به زیست ما وارد کرده‌اند. وی با اشاره به اینکه صنعت فشن جز صنایع پول‌ساز و به شدت آلوده‌کننده است اظهار داشت به اینکه تفکر دیرین و مذهبی ما همواره بر اصل پایداری بوده است. ما همواره با محیط‌زیست هم‌زیستی درست و مسالمت‌آمیز داشتیم چیزی که جهان امروز به ما تحفه می‌دهد مجری رویداد هناس اظهار امیدواری کرد این اتفاق منجر به اشتغال‌زایی سازگار با محیط‌زیست گردد.

http://cafemaadan.ir/1402/10/30/MC0159


تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

مطالب پیشنهادی

تماس با پایگاه

  • پست الکترونیک: minecafe.ir@yahoo.com
  • تلفن دفتر مرکزی: 02177324436
  • فکس دبیرخانه خبرگزاری: 02177784176
  • تلفن همراه مدیر مسئول: 09121341857
  • تلفن همراه روابط عمومی: 09201341857
  • شعبه شرق: تهران‌پارس، فلکه دوم، بلوار جشنواره، خیابان اسفندانی، کوچه کارون، پلاک 3، طبقه دوم، کدپستی 1654896511
  • شعبه شمال: حکیمیه، فاز سه، بلوار گل‌ها، خیابان دانش، کوچه دانش سه، پلاک 28، طبقه سوم، کدپستی 1659718574

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.